تیکت پشتیبانی


قبل از ثبت تیکت سوالات متداول را بررسی کنید . برای ثبت تیکت با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود. از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.تیکت شما حد اقل 24 و حدکثر ظرف 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد. با تشکر

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

وقتی ایمیل به دست شما نرسیده باشد چند حالت ممکن است اتفاق افتاده باشد
حالت اول: ممکن است مشتری در هنگام ثبت سفارش ایمیل خود را اشتباه تایپ کرده باشد که با ثبت تیکت و انتخاب محصول خریداری شده از منوی محصول در هنگام ثبت تیکت، پس از بررسی تیکت پشتیبانی، لینک خرید برای مشتری در جواب تیکت قرار داده میشود.
حالت دوم: ابتدا باید پوشه اسپم – Spam ایمیل خود را چک کنید چون بعضی اوقات ایمیل حاوی لینک دانلود به اشتباه توسط سرویس ایمیل شما اسپم می شود پس از چک کردن چنانچه در این پوشه ایمیل را مشاهده نمودید آن را باز نموده و از حالت اسپم خارج نمایید تا در ثبت سفارشات بعدی دچار مشکل نشوید

برخی مواقع این مشکل ایجاد می شود که باز هم جای نگرانی نیست و با ثبت تیکت پشتیبانی مشکل شما در اسرع وقت برطرف می شود.

در این حالت یا فایل به درستی دانلود نشده است یا نرم افزار فشرده سازی شما winrar یا 7z به دلیل اینکه نسخه اصلی نیست درست کار نمی کند و باید به نسخه جدید بروز رسانی شود و به درستی کرک شود. در صورتی که هر دو مورد کار نکرد تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنید.

فرمت‌های مجاز .png, .jpg, .jpeg
حداکثر حجم مجاز 3 مگابایت
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
40 درصد تخفیف ویژه عید سعید غدیر خم برای تمام محصولات با استفاده از کد تخفیف ghadir98
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز