تیزر نمایش لوگو یا آرم استیشن و همچنین لوگو موشن و سبک های دیگر که لوگو و برند شمارو به صورت یک تیزر به نمایش در می آورد یکی از تخصص ها در دنیای انیمیشن و موشن گرافیک است.

ساخت تیزر نمایش لوگو و لوگو موشن همانند دیگر شاخه ها در انیمیشن و دنیای نرم افزارهایی مانند افترافکت یک تخصص خاص محسوب می شود و افراد زیادی در دنیا بصورت حرفه ای به این کار مشغول هستند.

برای ساخت یک لوگو موشن دو بعدی یا سه بعدی علاوه بر تخصص نیاز به ایده پردازی است و این کار آنقدر ها هم ساده نیست و در کنار آن هزینه های سنگینی برای این کار باید پرداخت کرد.

دلیل بالا بودن هزینه های ساخت لوگو موشن و تیزر نمایش لوگو این است که افراد متخصص هرگز به سمت پروژه های آماده نمی روند و برای شما یک کار خاص و اختصاصی می سازند که زمان زیادی باید برای این کار صرف کنند.

اما اگر شما از پروژه های آماده می خواهید استفاده کنید. این کار زیاد سخت نیست ! ولی شاید دسترسی اطلاعات کافی و اولیه در ارتباط با نرم افزارهای تخصصی این کار مانند افترافکت نداشته باشید یا سخت افزار مناسب این کار را نداشته باشید.

در همین راستا ما در سایت فری پروجکت این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که تنها با ارسال لوگو و اطلاعات لازم برای ما در سریعترین زمان ممکن هر کدام از پروژه های ساخت لوگو در سایت را که خواستید برای شما با کمترین هزینه ویرایش کنیم.

ما با دریافت فقط 60000 تومان لوگوی شما را در پروژه مورد نظر جایگزین می کنیم، رندر (خروجی) با کیفیت می گیریم ، صدا گذاری می کنیم و برای شما ارسال می کنیم.

نکات مهم:

  1. لوگوی ارسالی باید بصورت لایه باز با فرمت psd یا ai و یا عکس با فرمت png و بدون پس زمینه و با کیفیت بالا باشد و در قالب یک فایل فشرده zip شده ارسال شود.
  2. آهنگ پیش نمایش لوگو بصورت جداگانه باید از سایت Audiojungle خریداری شود که نیازمند پرداخت هزینه (ارزی یا همان دلار) است بنابر این ما آهنگ زمینه دمو را سفارشی می کنیم یا آهنگ دیگری را استفاده می کنیم ! در همین راستا اگر خواستار خرید آهنگ هستید می توانید بصورت مجزا با ما تماس گرفته تا نرخ آهنگ را به شما اعلام کنیم و آن را خریداری و در تیزر لوگوی شما استفاده کنیم.
  3. زمان تحویل تیزر لوگو حد اقل 24 ساعت و حد اکثر 48 ساعت است.

از طریق فرم زیر سفارش خود را می توانید ثبت کنید.

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false” ajax=”false”]